Retourneren, garantie & klachten – Dré Cosmetics

Translation missing: en.general.ie11_support_message

RETOURNEREN,
GARANTIE &
KLACHTEN

Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van de bestelling. Tijdens de bedenktijd zal u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Gebruik het product voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending. De kosten voor retour van u thuis naar Dré Cosmetics zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht, gelieve contact met ons opnemen via shop@drecosmetics.be. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits de producten in goede orde retour ontvangen zijn.

Indien de klant na afloop van de genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen dan ook ons best om deze in perfecte conditie bij u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken op shop@drecosmetics.be. Dan gaan we samen met u op zoek naar een passende oplossing.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.